Site Loader
KONTAKT
STRONA ARCHIWALNA - Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW

Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej ogłasza otwarty nabór partnera/partnerów spoza sektora finansów publicznych, w celu wspólnego przygotowania i realizacji działań będących przedmiotem świadczonych usług w Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej (Inkubator).

Celem Inkubatora jest wspieranie przedsiębiorczości oraz innowacyjności środowiska akademickiego Politechniki Warszawskiej poprzez rozwój biznesu opartego na wiedzy, nowych technologiach, ekonomii społecznej.

I CEL PARTNERSTWA

Wspólne przygotowanie, opracowanie i realizacja usług, stanowiących zaplecze merytoryczne dla podmiotów funkcjonujących w Inkubatorze, w zakresie rozwoju przedsiębiorczości akademickiej i innowacyjności w roku 2017.

W szczególności celem partnerstwa jest realizacja trzech edycji programu preinkubacji planowanych do realizacji przez inkubator w 2017 r. oraz bieżącego wsparcia lokatorów Inkubatora w ramach działań eksperckich w 2017 r.

II OCZEKIWANIA W STOSUNKU DO PARTNERA

Działalność potencjalnego partnera musi być zgodna z celami partnerstwa i celami Inkubatora Innowacyjności.

Partner zadeklaruje wniesienie wkładu w realizację zadań i celu partnerstwa w postaci wiedzy i doświadczenia, know-how, zasobów ludzkich, zasobów organizacyjnych i technicznych lub finansowych, którymi dysponuje w celu realizacji zadań.

III ZAKRES ZADAŃ PARTNERA

1. Pomoc doradcza w wymiarze min. 2 h miesięcznie,

lub

2. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w formie warsztatów w wymiarze min. 5 h warsztatowych miesięcznie,

w co najmniej jednym z podanych poniżej zakresów:


Modele biznesowe Przy wykorzystaniu metodologii:

  • BMC,
  • LMC,
  • Disciplined Entrepreneurship,
  • SCRUM,

lub w zakresie pisania biznesplanów.

Rozwój firmy Zakres obejmuje m.in. następującą tematykę:

  • pierwsze kroki do założenia firmy,
  • zarządzanie projektami w tym pozyskiwanie finansowania UE
  • tworzenie zespołów i doradztwo HR,
  • podstawy księgowości,
  • doradztwo prawne,
  • prawna kontrola dokumentów,
  • ochrona IP,
  • wsparcie przy negocjacjach.
Rozwój produktu Zakres obejmuje m.in. następującą tematykę:

  • testowanie pomysłów,
  • strategia wdrożenia,
  • zarządzanie jakością,
  • określenie potencjału rynkowego i technicznych możliwości rozwoju produktu,
  • poszukiwanie konkretnych technologii koniecznych do rozwoju produktu (w tym ocena i ewaluacja technologii),
  • pomoc w opracowaniu prototypu produktu gotowego do testów.
Ekspansja rynkowa Zakres obejmuje m.in. następującą tematykę:

  • badanie rynku,
  • testy rynkowe prototypów produktów/usług,
  • zagadnienia formalne sprzedaży / funkcjonowania na rynkach zagranicznych,
  • budowa sieci sprzedaży,
  • plan wprowadzenia produktu na rynki zagraniczne.
Gotowość inwestycyjna Zakres obejmuje m.in. następującą tematykę:

  • wycena firmy,
  • due diligence,
  • pitch – prezentacja inwestorska (wprowadzenie),
  • pitch – prezentacja inwestorska (dla zaawansowanych),
  • poszukiwanie inwestora i przygotowanie do rozmów z inwestorem.
PR, marketing Zakres obejmuje m.in. następującą tematykę:

  • założenia strategii marketingowej,
  • kontakty z mediami,
  • budowa stron internetowych.
  • podstawy promocji,
  • narzędzia internetowe w promocji,
  • przygotowanie prezentacji,
  • komunikacja kryzysowa.

Ostateczny zakres zadań Partnera/-ów zostanie ustalony w umowie.

IV KRYTERIA WYBORU PARTNERA

Do postępowania i oceny ofert zostaną zakwalifikowane wyłącznie podmioty, które łącznie spełniają następujące wymagania:

1. Prowadzona działalność potencjalnego partnera jest zgodna z zakresem i celami partnerstwa.
2. Doświadczenie kandydata na partnera w realizacji usług eksperckich lub warsztatów o tożsamym charakterze w okresie ostatnich 2 lat. W przesłanej ofercie należy wskazać sumaryczną liczbę przeprowadzonych seminariów/warsztatów w okresie 2 lat wstecz od terminu składania ofert, ze szczegółowym wskazaniem 5 najważniejszych (zdaniem oferenta).
3. Posiadanie i wniesienie odpowiedniego wkładu partnera w postaci know-how, potencjału ludzkiego, organizacyjnego i technicznego lub finansowego niezbędnego do realizacji zadań.

V DODATKOWE UWAGI

1. Partnerstwo zawierane jest na wspólne działania podejmowane w 2017 r.
2. Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo do:

a. zmiany ogłoszenia o naborze Partnera,
b. przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi kandydatami na Partnera,
c. unieważnienia naboru bez podawania przyczyny.

3. W przypadku unieważnienia naboru, Politechnika Warszawska nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie poniósł z tego tytułu podmiot zainteresowany zgłoszeniem swojej kandydatury lub Kandydat na Partnera, który dokonał zgłoszenia, a w szczególności Politechnika Warszawska nie ponosi odpowiedzialności za koszty przygotowania oferty.
4. Od ogłoszonego wyniku naboru nie przysługuje odwołanie.

VI TERMIN SKŁADANIA OFERT:

2 grudnia 2016 r. do godziny 12.00

VII OFERTY PROSIMY PRZESYŁAĆ MAILOWO:

Łukasz Sztern – adres email: lukasz.sztern@pw.edu.pl
Michał Chmielecki – adres email: michal.chmielecki@pw.edu.pl
tel. + 48 22 234 14 30

Post Author: Mac Ivan