DIY marketing dla start-upów – warsztaty

Uwaga! Wydarzenie ma formę warsztatową. Mamy tylko 10 miejsc.

Warsztaty realizowane są w ramach serii spotkań: Rozwiń swój biznes. Inkubator Innowacyjności Politechniki Warszawskiej.

Formularz zgłoszeniowy>>

Kiedy? 18 kwietnia 2018 r.; godz. 15.00-18.00
Gdzie? CZIiTT PW, ul Rektorska 4, Warszawa, sala 5.03

Podczas spotkania stworzymy od podstaw plan marketingowy dla start-upu i nauczymy się, jak go zrealizować. Jaki to będzie start-up, zadecydują uczestnicy. Następnie będziemy optymalizować struktury marketingowe swoich firm.

Warsztaty obejmują w szczególności poniższe zagadnienia:

  • Strategia implementacji marketingu w firmie.
  • Znaczenie i metody tworzenia list kontaktowych.
  • Metody tworzenia atrakcyjnych treści.
  • Eskalowanie działań marketingowych.
  • Llive case study.

Prowadzący:
Michał Kozłowski (BTM Innovations) posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem w firmach na różnych etapach rozwoju korporacyjnego. Tworzył strategie marketingowe dla start-upów, budował brandy i oferty e-commerców, prowadził kampanie promocyjne firm z sektora fortune 500.
Specjalizuje się w tworzeniu prostych, ale nowatorskich strategii marketingowych, niemożliwych do łatwego naśladowania przez konkurencję. Doradza też firmom i osobom publicznym, jak optymalnie wykorzystywać media społecznościowe, a sklepom internetowym, jak optymalizować konwersję.
Współpracował, m.in. z takimi firmami jak: Disney, Hasbro, Mattel, CD Project RED, Grupa AGORA, Super Prezenty, St-Majewski czy Fundacja Marka Kamińskiego.