Site Loader
KONTAKT
STRONA ARCHIWALNA - Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW

Zapraszamy na bezpłatne Poznański Park Naukowo-Technologiczny warsztaty pn. Customer Experience, które są realizowane w ramach programu Merlin.

Kiedy: 2-3 kwietnia, godz. 10.00: 15.00

Gdzie: CZIiTT PW

Dzień 1. Customer Discovery

  • Wprowadzenie do metodyki Customer Development, pomagającej wychwycić i ustalić potrzeby klientów, a następnie wykreować produkty i usługi, którymi klienci będą naprawdę zachwyceni
  • „4 steps to epiphany” – cztery kroki do walidacji i wdrożenia naszego pomysłu biznesowego w metodyce Customer Development
  • Customer Discovery – dlaczego warto zadać pytanie, kim są nasi prawdziwi klienci?
  • Problem statement – jak sprawdzić, czy nasz biznes rozwiązuje właściwy problem?
  • Klient vs. użytkownik – jak dowiedzieć się, kim jest nasz klient skłonny zapłacić za nasze rozwiązanie?
  • Badania i wywiady z klientami – jak zadawać właściwe pytania?
  • Customer Validation – jak sprawdzać, czy nasze założenia są słuszne?

Dzień 2. Interpreting the Customer & UX

  • Uporządkowanie informacji zwrotnych od klientów w zadania umożliwiające rozwój produktu
  • Innowacja jako proces
  • Nowe metodologie i narzędzia do segmentacji różnych rodzajów klientów, oraz interpretacji opinii i funkcjonalnych i emocjonalnych potrzeb klienta
  • Narzędzia do rejestrowania potrzeb klientów i integrujące informacje zwrotne w procesie rozwoju produktu
  • Jak informacja od klienta wpływa na rozwój innowacji
  • User-Centred design – proces kreowania produktu, który uwzględnia klientów w każdej fazie tworzenia i testowania, tym samym wzmacniając relacje z klientem
  • Znaczenie doświadczenia użytkownika (UX) w projektowaniu produktu lub procesu, będącym jednym z głównych nurtów metodologii User-Centred design
  • Omówienie wielu metod przydatnych w tworzeniu UX design – Customer Journey, Personas, Ethnography, Content Analysis itd.
  • Sposoby ekonomicznego tworzenia prototypów produktów i usług oraz metody iteracyjnego testowania ich przez klientów
  • Dostęp do i demonstracje darmowych symulatorów i kalkulatorów online pomagających w oszacowaniu zdolności poznawczych, fizycznych i zmysłowych przyszłych klientów, które mogą być potrzebne do użytkowania danego produktu albo usługi

Rejestracja i szczegóły: http://ppnt.poznan.pl/customer-experience-zapraszamy-dwudniowe-warsztaty-zakresu-tematyki-customer-discovery-oraz-interpreting-the-customer-elementami-ux/

Online content marketing and web analytics concept -Version 3



Post Author: Tomasz Turzyński