<< Powrót

BADANIA SPOŁECZNE W PROJEKTACH O POTENCJALE KOMERCJALIZACYJNYM

Odbiorcy: Naukowcy PW.

Składasz wniosek do Narodowego Centrum Badań i Rozwoju? Umożliwimy wzmocnienie Twego interdyscyplinarnego zespołu w zakresie badań społecznych –  zaplanujemy i zrealizujemy następujące badania: 

  • badania zapotrzebowania na usługi i produkty wraz z definiowaniem grup odbiorców,
  • badania rynku konkurencji,
  • testowanie produktów i usług,
  • testowanie prototypów, optymalizacja,
  • analiza zawartości projektu pod kątem user experience,
  • badania wspierające poszukiwanie rozwiązań istniejących problemów społecznych,
  • badania wspierające poszukiwanie istniejących rozwiązań technologicznych,
  • user experience – badania potrzeb w projektowaniu produktów, sprawdzenie użyteczności projektu.

Korzyści: Wzmocnimy kompetencje Twego zespołu badawczego w zakresie realizacji badań społecznych, dzięki czemu prowadzone prace nabiorą interdyscyplinarnego charakteru.

Szczegóły: https://www.cziitt.pw.edu.pl/1613563123163/dzial-badan-i-analiz/

Kontakt: dba.cziitt@pw.edu.pl